1) Bağlı bulunduğum Kurum un sisteme girebilmesi için ne yapmalıyım ?
Yeni bir kurumun Anadolu Üniversitesi Sınav Hizmetleri web sitesine eklenmesi işlemleri her ilin İl Sınav Koordinatörlüğü tarafından gerçekleştirilmektedir. Bu tür istekler kurum üst yetkiliniz tarafından resmi olarak İl Sınav Koordinatörlüğüne yapılmalıdır. Koordinatörlük bilgileri ekte bulunmaktadır. İl Sınav Koordinatörlüğüne bireysel başvuru yapılmamalıdır.
Koordinatör Bilgilerini indirmek için tıklayınız.
2) Aktivasyon kodu e-postanıza gelmiştir diyor ancak herhangi bir e-posta gelmedi ?
e-posta aktivasyon kodu istemi iptal edilmiştir. Tekrar giriş yaparak bilgilerinizi güncelleyiniz.
3) IBAN lar hangi bankaya ait olacak?
Tüm Türkiyede'ki bankalara ait IBAN'lar geçerlidir.
4) Verilen adreslerden giriş yapamıyoruz?
http://sinav.anadolu.edu.tr/bis sistemine sadece il koordinatörlüklerimiz tarafından yetkilendirilen kurum yöneticileri girebilir. İl koordinatörleri tarafından yetkilendirme yazısı olmayan kurum yetkilileri Anadolu Üniversitesi İl Koordinatörlük lerimizle irtibata geçmelidir. Bireysel görevli girişleri için adresimiz http://sinav.anadolu.edu.tr/augis/ tir. Lütfen adresin doğruluğundan emin olunuz.
5) Hizmet yılım yanlış yazılmış, nasıl düzeltebilirim ?
Çalıştığınız kurumun bina üst yetkilisi ile irtibat kurarak durumu bildiriniz. Gerekli değişiklikler onlar tarafından yapılacaktır.
6) Sisteme üye olmaya çalışıyorum, cep telefonunuza gelen şifre ile giriş yapabilirsiniz diyor, ancak telefonuma şifre gelmiyor. Ne yapmalıyım?
Eğer şifreniz 2 dakika içnde gelmiyorsa, telefonunuz firmalardan gelen mesajlara kapalı demektir. Lütfen telefon operatörünüz ile görüşüp bu engellemeyi kaldırınız.
7) Ünvanım sistemde farklı görünüyor, değiştiremiyorum. Nasıl değiştirebilirm?
Çalıştığınız kurumun bina üst yetkilisi ile irtibat kurarak durumu bildiriniz. Gerekli değişiklikler onlar tarafından yapılacaktır.
8) Üniversitede görevliyim, açık öğretim sınavlarında görev almak istiiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
Kurumunuzla görüşüp kayıt yaptırmanız gerekmektedir.
9) Yanlış fotoğraf ekledim, ama fotoğrafımı silemiyorum?
Fotoğrafı silmenize gerek yoktur. Aynı yerden girip üzerine yeni fotoğrafı ekleyebilirsiniz.
10) Okulumuzda sınav yapılmasını talep ediyoruz?
Anadolu Üniversitesi İl Sınav Koordinatörlüklerine yazılı olarak başvuruda bulunmanız gerekmektedir.
11) Şifremi değiştirmeme rağmen şifre hatası alıyorum, ne yapmam gerekiyor?
Özel karakter (+,-,* vs.) girmediğinizden emin olunuz.
12) Kurumun sınavda kullanılmıyor. Kaydımı başka bir kurumdan yaptırsam olur mu ?
Böyle bir durum söz konusu değildir. İlinizde bulunan İl Sınav Koordinatörlüğü ile irtibata geçiniz.
13) Kurum bilgilerimde kurum adı olarak Eskişehir kurum dışı havuz yazıyor, ne yapmam gerekiyor ?
Eğer böyle bir ibare bulunuyorsa,çalıştığınız kuruma giderek, kaydolmanız gerekmektedir.Aksi halde sınavlarda görev alamazsınız.
14) Fotoğraf yükleyemiyorum. Fotoğrafı nasıl yüklemem gerekiyor?
Fotoğraf alanına tıklayınız. Gözat butonu ile yüklemek istediğiniz fotoğrafı seçiniz. Yükle butonuna basınız. Ekrana gelen fotoğrafın istediğiniz kısmını seçiniz. Seçtiğiniz kısım sağ taraftaki küçük ekranda görüntülenecektir. Sisteme yüklenecek fotoğraf boyutu bu olacaktır. Daha sonra Seçili Fotoğra Kısmını Kaydet butonuna basınız. Çıkan "Başarıyla Yüklendi" penceresini sağ alttaki X işareti ile kapatınız. "Bilgilerimi Kaydet" butonu ile kaydediniz.
15) Eski kurumumdan ismimi sildirdiğim halde yeni kurumuma kayıt yaptıramıyorum. Eski kurumumda görevli olduğuma dair uyarı alıyoruz. Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyiz?
Kurum değişikliği sırasında görevliler, yeni kurumlarına eklenene kadar http://sinav.anadolu.edu.tr/augis adresinden görevli işlemleri sistemine giriş yapıp bilgilerini güncellememelidirler.